Returnarea produselor:
Conform OUG 34/2014, pentru produsele achizitionate la distanta, consumatorul are dreptul de retragere din contract, in termen de 30 zile calendaristice, fara a preciza motivele, din momentul in care a intrat in posesia produsului.
Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa completati formularul de retur.
Pentru a respecta termenul limita de retragere din contract este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei mentionate mai sus.
Returnarea contravalorii produsului poate fi amanata in cazul in care TOPRO Next SRL nu a primit produsul returnat si nici o dovada ca acesta a fost expediat, dupa confirmarea in scris a unui operator de retur TOPRO Next SRL; si in maxim 15 zile din momentul notificarii TOPRO Next SRL cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.
Conditiile de returnare a unui produs conform legii sunt urmatoarele:
produsul trebuie sa fie in stare noua, fara urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern;
produsul trebuie sa fie in cutia originala, nedeteriorata si o copie a facturii impreuna cu numarul de inregistrare retur primit prin email (se va trece pe copia facturii);
toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, pentru a evita deteriorarea ambalajului original al produsului;
produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou, care trebuie returnat in conditiile de mai sus;
in cazul in care achizitia produsului a fost impreuna cu un tichet cadou, iar acesta din urma a fost folosit, se va putea returna cu conditia scaderii contravalorii tichetului din valoarea produsului returnat.
Nu se vor expedia colete spre TOPRO Next SRL fara aprobarea in scris a unui operator de returnare si primirea unui numar de inregistrare.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.
Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar intr-un cont specificat catre operatorul de retur in termen de maxim 30 zile.
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a oferi o experienta personalizata utilizatorilor si pentru a analiza traficul. Apasand Accept, esti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Pentru mai multe informatii, te rugam sa consulti Politica noastra de Cookie-uri.
Cookie-urile sunt mici fisiere text care permit salvarea setarilor si preferintelor tale atunci cand intri pe un site. Acestea sunt folosite pentru imbunatatirea experientei online si pentru personalizarea continutului unui site. Iti respectam dreptul la confidentialitate, astfel ca ai posibilitatea sa administrezi preferintele asa cum doresti. Nu uita ca blocarea anumitor cookie- uri iti poate opri accesul optim la toate functionalitatile magazinului online.
Sunt necesare pentru functionarea optima a site-ului, astfel ca trebuie sa ramana active in sistemul nostru.
Acest tip de cookie-uri au legatura directa cu accesarea tuturor sectiunilor si functionalitatilor site-ului:
Acestea sunt folosite pentru analizarea datelor despre traficul unui site, paginile vizualizate, identificarea surselor de trafic sau actiunile utilizatorilor.
Prin intermediul acestor cookie-uri putem analiza rezultatele campaniilor de marketing si putem imbunatati recomandarile si experienta ta pe site.
Informatiile mentionate mai sus sunt colectate intr-un mod complet anonim.
Sunt cookie-uri folosite de catre serviile de social media si de publicitate folosite de catre site.
Utilizarea lor ne ajuta sa beneficiezi de recomandari personalizate, sa afli despre promotii la produse relevante pentru tine si nu in ultimul rand ne ajuta sa masuram eficienta campaniilor de publicitate.